Madpakkeidé - Paleostyle #1

Ugens træning #15

Endnu en uge er gået, og tiden er helt løbet fra mig, så jeg har slet ikke nået at poste sidste uges træning. Det har været en fuldkommen overvældende uge – jeg har mødt så mange nye (skønne) mennesker, fået så mange nye indtryk og egentlig bare fået min hverdag vendt fuldstændig på hovedet. Jeg tror aldrig, at jeg har været så glad og så træt på en gang. Det er både fantastisk og helt vildt forvirrende. Træning har jeg dog nået hver dag, har faktisk helt glemt min hviledag, så det passede fint med gårsdagens introtur. Jeg kan dog sagtens mærke, at energiniveauet er lidt i bund, men det er helt ubeskriveligt lige at have det pusterum.
 photo 7bf29445-1762-46a8-97ef-4a012a6aba47_zps962d62e0.jpg

Som I måske kan se, har jeg trænet lidt anderledes i sidste uge, da jeg har trænet med på søde Danicas program, hvilket også er virkelig fedt. Derudover har jeg fået cyklet en del hver dag, men det skal jeg nok lade værre med at skrive på hver dag 😉

  • Mandag: Ben, bryst og skuldre
  • Tirsdag: Biceps, triceps, mave og ryg samt yoga
  • Onsdag: Afprøvelse af nye styrketræningsøvelser samt Puls/Styrke + 12 km cykling
  • Torsdag: Ben, bryst og skuldre + 8 km cykling
  • Fredag: Step, Mave/Ryg samt 12 km cykling.
  • Lørdag: Ryg og biceps samt 6 km gåtur
  • Søndag: Bryst, triceps og mave samt Step og 8 km cykling

Jeg vil smutte nu op for at træne med Danica igen og derefter arbejde (efter introtur, det er skønt…)

http://www.gymnordic.com/

Anne Sofie

 

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Madpakkeidé - Paleostyle #1