Jeg vil i sommeren 2013

Ugens træning #11

Så skal jeg igen i gang med ugens træning indlæggene. Det er ikke fordi, at jeg ikke har trænet de sidste mange uger – tro mig, det har jeg 😛 Det har bare været lidt forstyrende med alverdens ferier osv. Jeg har der ud over også de sidste par uger eksperimenteret lidt med at lave lidt om på min træning. Jeg har fået lidt blod på tanden efter at få min styrketræning på et “højere” niveau. Derfor er de 3-4 ugentlige Bodyfit-timer blevet udbyttet med egen styrketræning.Det har hele tiden været planen, at det skulle være sådan i sommerferie, da centrene jo nærmest er tomme – hvilket jeg elsker. Jeg er også gået væk fra mit fullbody program og har fundet frem til et 3-split program, som jeg er helt vild med – det plus 1 gangs bodyfit og mave/ryg bliver ugens styrketræning. Det udfordrer mig på en helt anden måde – jeg har aldrig været så øm eller rystet så meget i kroppen. Og alligevel er nyder jeg hvert øjeblik (ja ja, jeg er nok lidt mærkelig) 😛 Planen var egentlig at få en personlig træner til at sammensætte et program til mig (ligesom sidst), men jeg kender efterhånden nok øvelser til, at jeg selv bare har lavet et (læs: jeg bruger for mange penge i øjeblikket).
 photo b82579ee-994c-4536-b294-56bb4ddc887a_zps0acb571a.jpg
Noget andet nyt på programmet er pilates og snart yoga. Det giver efter min mening simpelthen den skønneste ro i kroppen samtidig med, at man blive udfordret på helt nye måder. Jeg skulle egentlig også have været til begge dele i morges hos min yndlings instruktør indenfor de områder, men jeg aflyste til fordel for brunch med min skønne familie. Noget andet jeg er blevet lidt bidt af, er træning på bold. Det vil jeg også til at indføre i ugens træning (ja, jeg vil nå det hele – kernen i mit problem 😛 )
 photo ff55bbda-5701-464e-a3c3-3e7f3997a5a6_zpsc1c5289c.jpg
Ugens træning:

  • Mandag: Bodyfit, Thai-Bo og en masse cykling
  • Tirsdag: Pilates, Step og cykel
  • Onsdag: Split 1 og cykel
  • Torsdag: Morgenløb og split 2
  • Fredag: Hviledag – Boldtræning
  • Lørdag: Split 3 og lang gåtur
  • Søndag: Step og Mave/Ryg

Det har for mig været en perfekt træningsuge. Det ser måske ud af meget, men jeg har jo også alverdens tid lige nu, og det udnytter jeg altså. Jeg har lyttet til min krop hele ugen, og det hele har været fantastisk!

Jeg vil i løbet af den næste uge også endelig skrive min anmeldelse om Gymnordics produkt og i det hele taget brug af proteinpulver og kosttilskud.

Hvad har I fået trænet i sidste uge, og har I lyst til at høre mere om min styrketræning? 🙂

http://www.gymnordic.com/dk/

Anne Sofie

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Jeg vil i sommeren 2013