Morgentræning - hvad skal man spise?

Ugens træning #10

Endnu en uge er gået, og jeg er nu med sommerferie, og 10 år i folkeskolen skal nu afsluttes med min skønne klasse på lejr i London i næste uge – iiihh jeg glæder mig! Eller sommerferie og sommerferie – jeg har faktisk næsten arbejdet konstant hele weekenden 🙂

Jeg har i denne uge været lidt plaget af søndagens overanstrengelser – benene og lysken har drillet lidt, hvilket irriterer mig grænseløst, da jeg håbede, at det var ved at være fortid. Det er klart værst på løbeture, jeg kan sagtens holde til flere timer i fitness, men 6 km løb gør fandens (undskyld mit sprog) ondt… Men nok brok fra mig 🙂

 photo 4d0fac3f-7f1c-4b0c-acdb-e52ebd94d7d7_zps2f47cf66.jpg

  • Mandag: Kunne jeg ikke gå (no kidding), så jeg trillede bare lidt rundt på cyklen og havde lidt for  ondt af mig selv.
  • Tirsdag: Morgentræning: Stram Op, Bodyfit og sammenlagt 24 km på cyklen -bum
  • Onsdag: Hjemmetræning og 10-12 km cykeltur
  • Torsdag: Bodyfit
  • Fredag: Step, Mave/Ryg og 20+ km på cyklen
  • Lørdag: Bodyfit + 13 km cykling
  • Søndag: Løbe- og cykeltur

 photo 0ef0f8f7-4260-4f1e-94b3-8ccded1fe68c_zpsec0d1c4c.jpg photo 0749f26e-514b-4a0c-951c-b8cd70775961_zps0e376e22.jpg
I dag har jeg meldt mig på Step, Bodyfit og Thai-bo, er lidt spændt på, om jeg overlever 😛 

Som I ser på billedet fik jeg købt mig den lækreste lille Mulberry-taske for mine hårdt tjente penge på en lille hyggetur med min moar imellem træning og arbejde, hvor vi var på Emmerys og delte lidt frokost/morgenmad og et stykke chokoladekage til dessert, hi hi 🙂 Der blev også indkøbt den blødeste kjole fra Alexander Wang, så jeg er tilfreds! (Hvilket mit hævekort vist ikke er…)

Hvad har I trænet i sidste uge? Og har nogle forslag til indlæg, der kan ligge klar til at blive udgivet, imens jeg er i London?

Husk at du kan følge bloggen på facebook, instagram og bloglovin

http://www.gymnordic.com/ 

Anne Sofie

2 kommentarer

  • Line Andersen

    Kæreste Anne Sofie
    Tak for en dejlig blog.
    Du træner jo en del, og jeg forestiller mig ikke lige, at du skal tabe dig. Hvor mange kalorier spiser du ca. om dagen, det må være en del i forhold til den mængde træning du udfører på en uge.

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • Anne Sofie Bitsch Hjortshøj

      Hej Line 🙂
      – Det var da så lidt.

      Du har helt ret i, at jeg på ingen måde prøver at tabe mig. Jeg tæller desværre ikke kalorier (da jeg jo ikke prøver at tabe mig), men jo, jeg spiser sikkert rimelig meget. Du kan evt. se mine gamle “dagens mad” indlæg? De er dog lidt misvisende, da jeg spiser en del flere kulhydrater nu og flere kosttilskud, men det er da noget der hen af 😉 Jeg (tror) i hvert fald ikke, at jeg går og taber mig, så det må være nok for mig 🙂 Det varierer også utrolig meget i forhold til, hvor meget jeg træner (læs: træning gør mig sulten) 😛

      Håber det kunne bruges.

      Anne Sofie

      Siden  ·  Svar på kommentar

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Morgentræning - hvad skal man spise?