Planlæg din tid

Ugens træning #6

Jeg har jo helt glemt at poste sidste uges træning! Det er altså en fejl. Jeg ved ikke, hvordan I har det med de her indlæg, men jeg synes egentlig, at er en god måde at skabe overblik over min træning.

rottenecard_23193988_zh26yd5943ecard

workout-gym-exercise-bored-confession-ecards-someecardsUsing-Kettlebells-SquareIMG_3719

Som sædvanlig har jeg ikke skrevet min træning ned, men her kommer den på gefühlen.

  • Mandag: Bodyfit
  • Tirsdag: 2x Kettlecross og 15 km på cyklen
  • Onsdag: Interval/ HIIT løb
  • Torsdag: Bodyfit
  • Fredag: Var jeg syg – så hviledag, dog lange gåture
  • Lørdag: 4 timers cykling, 12 km løb
  • Søndag: 1 times Step, 1 times Bodyfit, 10 km cykling, sammenlagt 4 timers gåtur med søde piger og hund.

Søndag var lidt en vild dag, men blev skønt afsluttet på en bænk i skoven med den smukkeste udsigt med en skøn veninde og en bøtte Dolce Vita is og to skeer. 

IMG_3721

Undskyld – men lykkelig efter træning

Hvad var jeres yndlingstræning i sidste uge?

Anne Sofie

P.S er nogen interesseret i en anmeldelse af baren? 🙂

http://www.gymnordic.com

2 kommentarer

  • Siff

    Hey. Fin blog! Rigtig hyggelig og inspirerende at følge. Det ser ud til at du træner rigtig meget, men pas nu på med overtræning. For meget af det gode er jo ikke godt! 🙂

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • Anne Sofie Bitsch Hjortshøj

      Hej:)
      Det er jeg glad for, at du synes;) Haha, det skal jeg nok. Jeg kan sagtens mærke, når min krop trænger til en hviledag og styrketræner aldrig to dage i træk osv. Læs evt. mit indlæg om overtræning…

      Ha’ en god dag

      Anne Sofie

      Siden  ·  Svar på kommentar

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Planlæg din tid