Dagens måltider #1

Ugen der gik – træning

Så er det vist tid til at dele min træning for i sidste uge – håber, at det måske kan inspirere lidt. Jeg er blevet lidt vild med at variere det. Også selvom min bror syntes, at jeg er skør med alle de forskellige træningsformer. Men jeg elsker det! Og det holder virkelig motivationen oppe 😉

(P.S det bliver nok ikke så præcist, da jeg ikke kan huske det hele, hehe)

Mandag: Bodyfit med min yndlings instruktør. Jeg elsker det og prøver at nå alle hans bodyfit timer.

Tirsdag: 12 km løb langs vandet med min seje mor efterfulgt af en lang cykeltur og så Bodyfit. Dagen sluttede af med 5 km gåtur (stjålen racercykel ved fitness….)

Onsdag: Startede ud med en lang gåtur i skoven med hunden og en skøn veninde.  Stepfit intro om eftermiddagen – powerwalk til og fra fitness

Torsdag: Hviledag. Dog lange gåture og powerrengøring i huset, haha – det er faktisk hårdt! Blev nødt til at smide trøjen 🙂

Fredag: Løbetur til og fra fitness – ca. 4-5 km. Bodyfit og Flow Yoga.

Lørdag: Lang cykeltur. Fullbody styrketræningsprogram og max gas på Stepmaskinen.

Søndag: Tog jeg dobbelt vagt på arbejdet. Ca. 8 timer som opvasker – det må da tælle for noget! Haha. Løb dog lige 6 km og cyklede 9 km imellem vagterne 😉

Skøn uge! Ikke for hård, men fyldt med dejlig træning!

Anne Sofie

motivational-fitness-quotes-a-stomach-should-not-be-a-waste-basket tumblr_mij02laNfG1s3b5k6o1_500

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Dagens måltider #1