Test af Gymnordic produkter

Denne uges træningsprogram

I dette indlæg vil jeg meget gerne dele denne uges træningsprogram. Jeg er jo ‘under’ lockout lige nu, så der er rimelig stor frihed til, hvornår og hvor lang tid jeg vil træne. Jeg er derfor nogle dage nærmest flyttet ind i Fitness World, haha.

  • Søndag: 6 min. opvarmning på crosser, 1 times styrketræning af mit program, afslutning med 5 km på løbebånd på  ca. 23,11 min.
  • Mandag: Bodyfit med min yndlingsinstruktør + det løse
  • Tirsdag: ‘Hviledag’ – pilates + 1 time på cyklen og 1,5 time i skoven med hunden
  • Onsdag: Morgenløbetur omkring 10 km. – eftermiddag styrketræningsprogram+opvarmning
  • Torsdag: Flowyoga (for første gang) efterfulgt af en times pilates+gåtur med veninde
  • Fredag: Styrketræning med brormand + cykel
  • Lørdag: Skal til fest fredag – så en løbetur til at rense hovedet 😉
  • Søndag: 10 min. max gas på Step, fullbody program, basketball og gåtur med hunden i skoven6765756765

Anne Sofie

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Test af Gymnordic produkter